.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی سینا ساری

همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم و ولادت امام صادق(ع) بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی سینا ساری افتتاح شد.

بخش آنکولوژی و مغز و اعصاب و طاق عمل مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا ساری با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیش از ظهر دوشنبه افتتاح شد.

محمد مهدی ناصحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در مراسم افتتاح این بخشها در مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا ساری گفت: بخش آنکولوژی کودکان مرکز آموزشی درمانی بو علی سینا ساری با داشتن 13 فوق تخصص اطفال و نوزادان نیاز جدی به بخش کودکان سرطانی احساس که با افتتاح این بخش مجهز و جدا گانه مشکلات زیادی از کودکان مبتلا به سرطان استان مازندران را رفع می کند.

وی خاطر نشان کرد: این بخش جدای از بخش اطفال عمومی بوده و دارای ده تخت بصورت ایزوله است که احتمال عفونت بیماران را بسیار کاهش می دهد.

وی هزینه احداث و تکمیل این بخش را 40 میلون تومان عنوان کرد و افزود: بخش مغز و اعصاب این مرکز نیز با هزینه ای معادل 70 میلیون تومان از 16 تخت به 25 تخت افزایش و تجهیز شده است.

قائم مقام وزیر بهداشت افزود: با تکمیل یک اتاق عمل نیز تعداد اتاق عمل در بیمارستان بوعلی به هفت اتاق عمل افزایش یافت.

وی افزود: با تلاش همگانی و همت مضاعف مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران به سمت تکمیل و آماده سازی بیمارستان های استان مازندران رفته و فضاهای بسیار خوبی برای درمان بیماران فراهم می شود.
در مراسم راه اندازی بخش سرطان کودکان، خرید یک هود شیمی درمان دو کاناله و اختصاص 10یخچال و تلویزیون توسط خیر حسینی به مبلغ 30 میلیون ریال اهداء شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.633 seconds.